BOSCH SMS8ZDW48M DISHWASHER ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS8ZDW48M

مشاهده جدول مشخصات

استعلام قیمت

موجود

توضیحات

 

ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M ظرفیت 14 نفره دارد. این ماشین ظرفشویی از سری 8 محصولات بوش بوده که در سال 2021 ساخته شده است. همچنین دارای برنامه ها و امکانات عالی زیادی جهت شستشو دادن هر نوع ظرفی است. ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDW48M بدنه ای به رنگ سفید دارد. همچنین مجهز به سیستم خشک کن زئولیت بوده و به خوبی تمامی ظرف ها را پس از شستشو دادن خشک می کند.

از دیگر خصوصیاتی که در ماشین ظرفشویی SMS8ZDW48M وجود دارند جدا از ظاهر شیک و بدنه با کیفیت که برای آن قرار داده شده است. به مواردی هم چون وجود قفسه های جا دار و مقاوم و ضد زنگ می توان اشاره کرد. ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDW48M مجهز به موتور EcoSilence Drive است. صدایی کم داشته و در زمان کار کردن متوجه کار کردنش نخواهید شد.

مشاهده انواع ظرفشویی بوش سری ۸

ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M

این ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش SMS8ZDW48M از دسته ظرفشویی های 3 طبقه است. با وجود برنامه های متنوع که شرکت بوش برای ظرفشویی 8ZDW48M قرار داده است هیچ گونه کثیفی بر روی ظروف باقی نخواهد ماند. به کمک قابلیت هوشمند بودن ماشین ظرفشویی بوش امکان اتصال آن به گوشی هوشمند وجود دارد و کاربر می تواند از راه این اتصال به گوشی خود به نحوه کار و وجود خطا در کارکرد ظرفشویی دسترسی داشته باشد.

ماشین ظرفشویی SMS8ZDW48M با ظرفیت 14 نفره ساخت کشور آلمان می باشد. از هر نظر که بخواهید این دستگاه را بررسی نمایید تنها مزایا و نکات مثبت را خواهید یافت. از این رو انتخابی عالی برایتان خواهد بود. البته این ماشین ظرفشویی 8ZDW48M تنها ساخته عالی بوش نیست. نمونه هایی دیگر که مشابه با ظرفشویی 14 نفره SMS8ZDW48M هستند را در زیر بیان می کنیم:

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MI20M ظرفیت 14 نفر

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS45DW10Q ظرفیت 12 نفره

ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M با بدنه ای زیبا، با کیفیت و مقاوم:

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDW48M از هر نظر عالی ساخته شده است. این ماشین ظرفشویی دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت، ضربه و فشار مقاومت دارد. رنگ به کار برده شده برای بخش بیرونی بدنه ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان 8ZDW48M سفید است و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود.

جنس بدنه این ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS8ZDW48M از استیل مرغوب و ضد زنگ می باشد. همچنین در صورتی که می خواهید این ماشین ظرفشویی بی نظیر را با رنگ دیگر نیز مشاهده کنید می توانید به مدل دیگر آن که در زیر دکر کرده ایم مراجعه کنید. البته باید توجه نمایید که برای رنگ بندی آن در اسم مدل کمی تفاوت وجود دارد.

 

مدل رنگ سفیدSMS8ZDW48M
مدل رنگ نقره ایSMS8ZDI48M

 

طراحی BOSCH SMS8ZDW48M از نوع مبله بوده و دارای دربی بزرگ است که از بالا به سمت پایین باز می شود. در بالای درب یک نمایشگر قرار داده شده است. از دیگر ویژگی های موجود در بخش ظاهری ماشین ظرفشویی بوش مربوط به ابعاد آن می باشد. ابعادی که ظرفشویی 14 نفره مدل SMS8ZDW48M دارد برابر اندازه های 845 × 600 × 600 میلی متر است و وزن 55.7 کیلوگرم دارد.

ظرفشویی بوش مدل 8ZDW48M دارای صفحه نمایشی زیبا و از نوع TFT می باشد که در ظاهر ماشین ظرفشویی بوش نقش زیادی داشته و بر زیبایی ماشین ظرفشویی افزوده است. این صفحه نمایشگر کار تنظیمات ظرفشویی بوش سری 8 SMS8ZDW48M را بر عهده دارد و با استفاده از دکمه هایی که بر روی آن تعبیه شده اند کار می کند.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDW48M دارای 3 طبقه:

با باز کردن درب ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDW48M فضای داخل آن به چشم می آید. درب ماشین ظرفشویی بوش از سمت بالا به طرف پایین باز می شود و باعث می گردد تا بتوان سبدهای داخل ظرفشویی را مشاهده نمود. محفظه داخلی ظرفشویی SMS8ZDW48M پوششی یک دست و استیلی دارد و با داشتن خاصیت ضد زنگ بودنش در برابر رطوبت و حرارت از خود مقاومت نشان می دهد و همچنان سالم و زیبا باقی می ماند.

ماشین ظرفشویی 14 نفره SMS8ZDW48M از دسته ماشین های ظرفشویی 3 طبقه است که این سبدها قادراند تا ظروف به اندازه ی 14 نفر را درون خود جای دهند. یعنی می توان تعداد 14 بشقاب، 14 خورشت خوری و 14 قاشق و چنگال و … را درون سبدها به راحتی چید. سبد بالایی ماشین ظرفشویی سری 8 بوش مدل SMS8ZDW48M قابلیت تغییر ارتفاع دارد و برای قرار دادن ظروف بزرگ و قابلمه ها که در سبد پایینی چیده می شوند می توان این سبد بالایی را تا 5 سانتی متر توسط اهرم آن بالا یا پایین برد. نورپردازی داخلی یکی دیگر از ویژگی های مربوط به فضای داخلی این ماشین ظرفشویی به شمار می آید.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M:

ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M دارای برنامه هایی عالی برای شستن ظرف هاست و می تواند هر نوع ظرف با هر جنسی که داشته باشند را به بهترین شکل ممکن بشوید و آن ها را عاری از هر گونه کثیفی و لکه نماید. برنامه ها بر روی صفحه نمایشگر ظرفشویی بوش قرار داده شده اند و نیز تعدادی از آن ها در قسمت لبه درب قرار دارند و فعالسازی می شوند.ت عداد برنامه های موجود بر روی ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDW48M برابر 8 برنامه اصلی و 5 برنامه ویژه است.

این ماشین ظرفشویی مدل SMS8ZDW48M برای شستشوی انواع ظروف طراحی شده است. برای مثال ظروف سفالی، شیشه ای و همین طور قابلمه ها و ماهیتابه ها که شستن آن ها به طور سنتی و قدیمی برای افراد سخت و بسیار وقت گیر است به وسیله ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS8ZDW48M به راحتی انجام می شود. لیست برنامه های موجود در ماشین ظرفشویی 14 نفره SMS8ZDW48M به قرار زیر می باشد:

  • Auto 35-45 °C (شستشو ظروف با دمای آب 35 تا 45 درجه سانتی گراد مناسب ظروف شیشه‌ای حساس)
  • Auto 45-65 °C(شستشو ظروف با دمای آب 45 تا 65 درجه سانتی گراد مناسب ظروف شیشه‌ای)
  • Auto 65-75 °C(شستشو ظروف با دمای آب 65 تا 75 درجه سانتی گراد مناسب ظروف چرب)
  • Super 60 °C (مناسب شستشو ظروف چرب و بزرگ)
  • Nightprg 50 °C(شستشو با صدای پایین)
  • Eco 50 °C(شستشوی اقتصادی)
  • Quick 45 °C(شستشو سریع)
  • Pre-Rinse(آبکشی اضافه)
  • Hygiene Plus (از بین بردن صددرصد میکروب‌ها)
  • Intensive Zone (شستشو ظروف بزرگ)
  • Shine&Dry (خشک و درخشان کردن)
  • VarioSpeed Plus (شستشو سریع)
  • HalfLoad (شستشوی نصف ظرفیت)

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M

خشک کن زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDW48M:

در اغلب ظرفشویی های موجود در بازار، خشک کردن ظرف ها توسط المنت ( جهت تولید گرما ) و فن (جهت انتقال گرما به تمام ظروف ) انجام می شود. این روش خشک کردن ظروف از نظر هزینه برق بالا بوده و کاربران زیاد از این روش برای خشک کردن ظروف استفاده نمی کنند.

در ظرفشویی های جدید شرکت بوش از جمله ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M از تکنولوژی خاص و منحصر به فردی به نام زئولیت ( Zeolite ) برای خشک کردن ظروف استفاده شده‌ است. این قابلیت سبب شده تا 10 الی 15 درصد در مصرف برق صرفه جویی شود.

کلمه زئولیت (Zeolite) از دو واژه یونانی Zeo به معنی جوش و Lithos به معنی سنگ تشکیل شده است. زئولیت یک سنگ معدنی است که رطوبت را به خود جذب کرده و بر اساس واکنش شیمیایی که داخل آن رخ می دهد از خود حرارت پخش می کند.

این سنگ معدنی به دلیل ویژگی خاص و بسیار مفیدش برای حفاظت از محیط زیست، جایگزین مناسبی برای المنت ظرفشویی ها به شمار می آید. همچنین بر خلاف تصور بسیاری از خریداران که سنگ زئولیت پس از مدتی از بین رفته و نیاز به شارژ مجدد دارد. باید بگوییم که طول عمر این سنگ معدنی 50 سال بوده و این به معنای عدم نیاز به شارژ مجدد آن در ماشین ظرفشویی می باشد.

موتور EcoSilence Drive در ظرفشویی 14 نفره 8ZDW48M بوش:

ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M دارای موتوری بی نظیر و پر قدرت است. نوع موتور به کار برده شده در این ماشین ظرفشویی بوش EcoSilence Drive می باشد. با وجود موتور اکو سایلنس صدایی از آن در زمان کار کردن به گوش اطرافیان نمی رسد. این موتور سبب شده تا در زمینه مصرف برق نیز ماشین ظرفشویی 14 نفره SMS8ZDW48M دارای مصرف برق پایینی باشد. به گونه ای که برچسب انرژی +++A را دریافت نموده است.

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M با SMS88TW01M:

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که در بین ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل SMS8ZDW48M سری 8 با دیگر ظرفشویی های این شرکت که نامشان بسیار شبیه به هم است چه نکات مشترک و چه تفاوت هایی وجود دارد.

برای انجام نقد و بررسی در میان ماشین های ظرفشویی بوش، مدل 8ZDW48M را با ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M ظرفیت 14 نفره این شرکت انتخاب کرده ایم. در این بخش می خواهیم درباره این دو مدل ماشین ظرفشویی مقایسه ای انجام دهیم و به وجود اشتراکات و اختلافاتی که با هم دارند پی ببریم. این مقایسه در عکس قرار داده شده در زیر این متن به وضوح بیان گردیده است و کافی است تا شما همراهان عزیر بانه سلف به آن نگاه بیندازید.

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M با SMS88TW01M

مشاهده ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48M در سایت اصلی

 

توضیحات تکمیلی

نوع ماشین ظرفشویی

مبله

ظرفیت

14 نفره

صفحه نمایش

LED

نمودار مصرف انرژی

+++A

میزان مصرف آب

9.5 لیتر

تعداد طبقات ظرفشویی

3 طبقه

میزان صدا

40 دسی بل

تعداد برنامه

8 برنامه

تعداد سبد

۳ سبد, سبد مخصوص کارد و چنگال

سیستم بخارشوی

ندارد

شستشو با نصف ظرفیت

دارد

برند

Bosch

رنگ

سفید

کشور سازنده

آلمان

 

 

نتیجه گیری

 

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز0 امتیاز و رای
  • جنس بدنه
  • ارزش خرید
  • طراحی و زیبایی
  • سهولت در استفاده
ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS8ZDW48M
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • جدول مشخصات
  • نتیجه گیری
  • نظرات کاربران