SONY A80J TV تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل A80J

  • تکنولوژی صفحه:OLED
  • توان بلندگو:30 وات
  • سیستم عامل:اندروید نسخه 10
  • گیرنده دیجیتال:DVB-T/T2
  • طراحی:اسلیم
  • کیفیت صدا:Dolby Atmos
  • کشور سازنده:مالزی
  • سال ساخت:2021
  • رفرش ریت:120 هرتز
  • برند: Sony
  • برچسب ها:تلویزیون سونی
مشاهده جدول مشخصات

استعلام قیمت

موجود

توضیحات

تلویزیون سونی مدل A80J یکی از بهترین ساخته های شرکت سونی در زمینه تلویزیون می باشد. این دستگاه در اینچ های مختلف تولید شده و در خدمت مشتریان قرار گرفته است. شرکت سونی محصولاتی بی نظیر را به بازار عرضه می کند. تلویزیون های این کمپانی از بهترین ها هستند. نمونه ای از آن ها که در سال 2021 میلادی تولید شده است مدل A80J می باشد.

تلویزیون A80J دارای امکانات فوق العاده ای بوده و از تصویر و صدایی بی نظیر بهره مند شده است. این تلویزیون هوشمند می باشد و از امکانات اسمارت زیادی برخوردار شده است. اگر بخواهیم به صورت خلاصه وار به بیان قابلیت ها و خصوصیات تلویزیون سونی مدل A80J بپردازیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

این دستگاه از لحاظ تصویر دارای صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر 4K، مناسب برای تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن، فاقد نور پس زمینه، دارای تکنولوژی XR OLED Contrast، فناوری Pixel Contrast Booster، زاویه دید گسترده، رفرش ریت 120 هرتز، تکنولوژی XR Motion Clarity، دارای تکنولوژی Live Color و XR Triluminos Pro، رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل، پردازشگر Cognitive Processor XR، دارای تکنولوژی HDR با فرمت های HDR10 ،HLG و Dolby Vision و موارد بسیار دیگری می باشد.

اینفوگرافیک تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل A80J

همچنین از نظر صدا دارای سیستم صوتی آکوستیک Acoustic Surface Audio+ است و 2.2 کانال صدا و دو Subwoofer دارد. توان صوتی تلویزیون A80J سونی برابر 30 وات است. این تلویزیون دارای تکنولوژی 3D Surround Upscaling است و صداها را به صورت سه بعدی مجازی پخش می کند.

تلویزیون سونی هوشمند می باشد و دارای سیستم عامل اندروید نسخه 10 است. این دستگاه از امکانات فوق العاده ای برخوردار شده و به بهترین شکل ممکن اوقات فراغت شما را به خود اختصاص خواهد داد. شما میتوانید این تلویزیون بی نظیر سونی را با قیمتی مناسب و به صورت اصل از بانه سلف خریداری نمایید.

 

تلویزیون سونی

تلویزیون A80J زیبا و با طراحی خاص:

از نظر ظاهری ممکن است برای برخی این تصور باشد که این دستگاه مستطیلی شکل بوده و دارای پایه است. اما تلویزیون در مدل های مختلف و در شکل هایی متفاوت با هم ساخته می شود. از نظر ضخامت برخی باریک و برخی دیگر ضخیم تر هستند.

تلویزیون مدل A80J یکی از زیباترین ساخته های سونی است که دارای طراحی صیقلی و صاف حاشیه های اطراف صفحه نمایش از جنس فلز می باشد. این تلویزیون دارای صفحه نمایشگری تخت و بدنه ای باریک است. حاشیه هایی کم که مانع دید در زمان تماشای برنامه ها نخواهد بود و همچنین رنگ مشکی از جمله ویژگی های ظاهری آن به شمار می آیند.

 

تلویزیون A80J زیبا و با طراحی خاص

 

از دیگر خصوصیات ساختاری این تلویزیون سونی می توان به پنل پشتی دستگاه اشاره کرد. این بخش از دستگاه محل درگاه های ارتباطی بوده و از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

همچنین از این تلویزیون به دلیل برخورداری از ویژگی Living Decor می توان برای تبدیل تلویزیون به یک اثر هنری یا قاب عکس هنگام نصب روی دیوار استفاده کرد.

متفاوت ترین قسمت تلویزیون مدل A80J با دیگر هم نوعانش بخش پایه هایآن می باشد. شرکت سونی برای این تلویزیون جدید خود از دو عدد پایه خطی استفاده کرده است. پایه ها قابلیت تغییر حالت دارند و همچنین می توان آن ها را بلند کرد و یا در گوشه ها قرار داد و یا به هم نزدیک کرد. حذف پایه ها نیز امکان پدیر می باشد. بدون آن ها می توان تلویزیون را به دیوار نصب کرد.

با تلویزیون سونی A80J تصاویر را با کیفیت عالی ببینید:

تلویزیون سونی مدل A80J از جدیدترین ساخته های سونی است و برای آن از تکنولوژی های زیادی استفاده شده است. این تلویزیون دارای تصویری بی نظیر می باشد. کیفیت تصویر این دستگاه از نوع 4K بوده و دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل است.

با وجود تکنولوژی OLED در این تلویزیون شما می توانید با تصاویر عمیق، طبیعی و واقعی از کنتراست خیره کننده به تماشای برنامه ها بپردازید. در تلویزیون سونی از پردازنده نوع Cognitive Processor XR استفاده شده است. این پردازنده قادر می باشد تا تصاویر را به عالی ترین شکل ممکن قبل از ظاهر شدن بر روی صفحه نمایشگر پردازش نماید.

 

با تلویزیون سونی A80J تصاویر را با کیفیت عالی ببینید

 

در یک نگاه کلی درباره ویژگی های تصویر در این تلویزیون A80J باید بگوییم که این سیستم صوتی و تصویر شرکت سونی مجهز به فناوری های عالی زیادی هم چون موارد ذکر شده در پایین است.

تلویزیون سونی مدل A80J تکنولوژی XR Motion Clarity برای نمایش روان و صاف صحنه های سریع دارد. دارای تکنولوژی Dolby Vision و Dolby Atmos برای ارائه تجربه کاملا سینمایی بوده و سنسور نور (Light Sensor) برای تشخیص میزان نور محیط دارد.

در ادامه به صورت خلاصه وار به برخی از تکنولوژی های موجود در تلویزیون سونی اشاره می کنیم که شامل موارد زیر هستند:

  • دارای سنسور نور (Light Sensor) برای تشخیص میزان نور محیط
  • تکنولوژی Live Color برای تولید رنگ های طبیعی و واقعی
  • قابلیت XR 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آن ها و نمایش تصاویر در حد کیفیت تصویر 4K
  • تکنولوژی XR Smoothing برای نمایش صاف و یک دست تصاویر
  • فناوری XR HDR Remaster برای عمق بخشیدن به محتوای HDR
  • تکنولوژی Pixel Contrast Booster برای بهبود و تقویت کنتراست تصاویر در سطح پیکسل

سیستم صوتی تلویزیون A80J سونی :

بعد از بحث از خصوصیات مربوط به تصویر که در یک تلویزیون وجود دارد از سیستم صوتی آن بحث می شود. برای تلویزیون صدا مهم بوده و باید در کنار تصویر عالی از سیستم صوتی مناسب نیز برخوردار باشد.

در تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل A80J صدا به صورت قدرتمند از بلندگوهای آن ارتعاش پیدا می کنند. در بخش صدای تلویزیون A80J از تعداد 2 بلندگو و 2 ساب ووفر استفاده شده است. دارای 2 بلندگوی 10 واتی (Actuator) و 2 ساب ووفر 5 واتی (Subwoofer) می باشد و در مجموع توان صوتی این دستگاه برابر 30 وات است.

 

توان صوتی30 وات
تکنولوژی 3D Surround Upscalingبرای تولید صدای فراگیر و سه بعدی

 

همانند بخش تصویر در تلویزیون سونی، سیستم صوتی آن نیز دارای تکنولوژی هایی عالی است. برای نمونه این تلویزیون از تکنولوژی Room & User Position Compensation برای تنظیم خودکار صدا با توجه به ابعاد محیط و موقعیت بیننده و تکنولوژی 3D Surround Upscaling برای تولید صدای فراگیر و سه بعدی 5.1.2 کاناله مجازی و تجربه صدای سینمایی بهره مند می باشد.

تلویزیون A80J دارای سیستم صوتی +Acoustic Surface Audio برای ارائه صدای کاملا آکوستیک و سینمایی بوده. و تکنولوژی DTS Digital Surround برای تولید صدای فراگیر مجازی دارد.

 

سیستم صوتی تلویزیون A80J سونی

 

برای بهبود و تقویت صدای اشخاص در صحنه و بهتر شنیده شدن صدای گوینده. در برنامه هایی که توسط تلویزیون سونی پخش می گردد. از تکنولوژی Voice Zoom 2 استفاده شده است.

همچنین این تلویزیون 4K از قابلیت Audio Description (Audio Key) بهره مند است. که مناسب برای افراد نابینا و کم بینا بوده و تلویزیون به صورت صوتی توضیحات لازم برای استفاده از قسمت های مختلف را می دهد.

از دیگر خصوصیات مربوط به صدا قابلیت Acoustic Center Sync است. که برای اتصال به ساندبار و سینمای خانگی سونی و استفاده از تلویزیون به عنوان بلندگوی وسط و ارائه صدای دقیق و فراگیر به کار برده شده است.

مقایسه تلویزیون A80J با A90J :

در این بخش از بحث می خواهیم به مقایسه ای در بین تلویزیون مدل A80J با یکی دیگز از ساخته های سونی بپردازیم. برای این مقایسه تلویزیون مدل A90J را انتخاب کرده ایم که با مدل معرفی شده ما از نظر نام بسیار شباهت دارند. از این رو می خواهیم بدانیم. که این دو مدل تلویزیون در چه مواردی دارای تشابه هستند و در چه مواردی تفاوت دارند.

نتیجه این مقایسه به صورت عکس اینفوگرافی در آمده است. تفاوت ها با رنگ قرمز برای راحتی کار شما از دیگر موارد جدا شده اند. با مراجعه به این عکس که در زیر این متن قرار داده ایم به خوبی از تفاوت و شباهت های این دو مدل تلویزیون سونی اطلاع پیدا خواهید کرد.

مقایسه تلویزیون A80J با A90J

 

مشاهده این محصول در سایت اصلی

 

توضیحات تکمیلی

سایز صفحه

50 اینچ, 55 اینچ, 60 اینچ, 65 اینچ

کیفیت تصویر

4K Ultra HD

نوع صفحه

تخت

پردازنده

Cognitive Processor XR

سیستم صوتی

2.2 کاناله

گیرنده دیجیتال

DVB-T, DVB-T2

توان خروجی کلی صدا

30 وات

HDR

HDR10

تعداد درگاه USB

3 پورت

تعداد درگاه HDMI

4 پورت

نوع سیستم عامل

Android

رزولوشن

3840 × 2160 پیکسل

توان هر بلندگو

10 وات

برند

Sony

۱۸ ماهه شرکت ایران ضبط

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز0 امتیاز و رای
  • جنس بدنه
  • ارزش خرید
  • طراحی و زیبایی
  • سهولت در استفاده
تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل A80J
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • جدول مشخصات
  • نظرات کاربران