BOSCH SMS88TI46M DISHWASHER ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS88TI46M

  • ابعاد:60 × 84.5 × 60 سانتی متر
  • سری:سری 8
  • تعداد برنامه:8 برنامه اصلی + 5 برنامه ویژه
  • تعداد سبد:3 سبد با قابلیت تغییر ارتفاع
  • شستشوی نیم بار:دارد
  • برنامه تاخیر در شستشو:1 تا 24 ساعت
  • تکنولوژی خشک کردن زئولیت:دارد
  • روشنایی داخلی:دارد
  • شبکه بی سیم (WiFi):دارد
  • کشور سازنده:آلمان
  • گارانتی:سناپویان
  • برند: Bosch
  • برچسب ها:ظرفشویی بوش سری ۸, ماشین ظرفشویی بوش, ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان
مشاهده جدول مشخصات

استعلام قیمت

موجود

توضیحات

 

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M از سری 8 محصولات بوش به شمار می آید و دارای ظرفیت 14 نفره است. این ماشین ظرفشویی بوش 88TI46M از نوع مبله بوده و 3 طبقه می باشد. ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M را همان گونه که از عنوان نامش پیداست شرکت بوش تولید نموده و به بازار جهانی عرضه کرده است. این ماشین ظرفشویی سری 8 بوش مدل SMS88TI46M دارای بدنه ای با طراحی شیک می باشد. البته در ساخت آن تنها به ظاهرش توجه نشده و از کارکرد فوق العاده ای نیز بهره مند شده است.

مشاهده انواع ظرفشویی بوش سری ۸

وجود سبدهای با کیفیت و جادار که قابلیت تغییر ارتفاع دارند از جمله ویژگی های داخلی ظرفشویی SMS88TI46M محسوب می شود. همچنین ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش 88TI46M دارای امکانات و برنامه های عالی برای کار شستشوی هر نوع ظرفی است. این ماشین ظرفشویی SMS88TI46M از نظر میزان مصرف آب و برق در سطح مطلوبی قرار دارد. تکنولوژی های بی نظیر زیادی در این دستگاه به کار برده شده اند. در ادامه به صورت خلاصه وار به امکانات این ماشین ظرفشویی بوش می پردازیم.

ماشین ظرفشویی سری 8 بوش مدل SMS88TI46M

BOSCH SMS88TI46M از نوع ماشین های ظرفشویی 14 نفره است. تعداد 3 طبقه دارد و از برنامه هایی برای شستشوی ظروف که شامل 8 برنامه اصلی و تعداد 5 برنامه ویژه می باشد تشکیل شده است. این ماشین ظرفشویی بوش موتوری پر قدرت اما بی صدا دارد. شرکت بوش از نور پردازی داخلی برای آن استفاده کرده است.

از دیگر خصوصیات موجود در SMS88TI46M به خشک کن فوق العاده زئولیت و سنسورهایی هم جون سنسور آکوا برای جلوگیری از نشتی آب می توان اشاره کرد. همچنین دارای برنامه شروع با تاخیر، شستشوی نصف ظرفیت، شسشتوی بهداشتی ظروف و سنسور Aqua و سنسور بار می باشد. ماشین ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TI46M مجهز به تکنولوژی Home Connect و همچنین قفل کودک بر روی درب است.

طراحی ظرفشویی SMS88TI46M بوش:

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS88TI46M بدون شک یکی از شیک ترین دستگاه های شوینده ظرف هاست. این ماشین ظرفشویی بدنه ای زیبا و فلزی دارد. رنگی نقره ای تمامی سطح این ماشین ظرفشویی را پوشش داده است و به آن ظاهری شیک بخشیده است.. بدنه این دستگاه از خاصیت ضد اثر انگشت نیز بهره مند می باشد.

فلزی که برای ساخت بدنه ماشین ظرفشویی 14 نفره SMS88TI46M به کار رفته از استیل ضذ زنگ است. این فلز امروزه از پر مصرف ترین نوع فلزات در ساخت لوازم خانگی به شمار می آید. زیرا هم از مقاومت بالایی بهره مند بوده و هم در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد.

 

رنگ بدنهنقره ای
نوع ماشین ظرفشوییمبله
جنس بدنهفلز ضد زنگ و ضد اثر انگشت

 

درب تعبیه شده برای ماشین ظرفشویی SMS88TI46M همانند دیگر هم نوعانش از بالا به سمت پایین باز می شود. دستگیره به مار برده شده جهت باز و بسته کردن درب از نوع پاکتی است. ابعاد ماشین ظرفشویی بوش 88TI46M شامل اندازه های ارتفاع 845 میلی متر، عمق 600 میلی متر و پهنای 600 میلی متر است. همچنین وزن آن برابر 57 کیلوگرم می باشد.

 

طراحی ظرفشویی SMS88TI46M بوش

 

این ظرفشویی 14 نفره بوش SMS88TI46M دارای صفحه نمایشگری خوش طرح و زیبا می باشد. که در هر چه زیباتر شدن ظاهر آن نقش زیادی بر عهده دارد. این نمایشگر از نوع TFT با قابلیت لمسی است. از طریق نمایشگر لمسی تنظیمات و برنامه های دستگاه ظرفشویی 14 نفره فعال می گردند. این نمایشگر بر روی بخش بالایی درب ماشین ظرفشویی قرار گرفته است.

نمای داخلی ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M و ویژگی های آن:

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI46M درب آن که از بالا به سمت پایین باز می شود که با این کار می توان فضای داخلی دستگاه را مشاهده کرد.

با باز شدن درب ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI46M اولین چیزی که به چشم کاربر می رسد. محفظه ای سراسر پوشیده شده از استیل ضد زنگ همراه با سبدهایی است که برای چیدن ظرف ها درون آن ها تعبیه شده اند.

 

نمای داخلی ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M و ویژگی های آن

 

سبدهای موجود در این ظرفشویی 14 نفره تعدادشان برابر 3 عدد است. یکی از ویژگی های عالی که برای ماشین ظرفشویی 3 طبقه بوش SMS88TI46M به شمار می آید. همان قابلیت تنظیم سبد و وجود سبد کارد و چنگال می باشد.

قابلیت تنظیم ارتفاع مربوط به سبد بالایی است که شما می توانید ارتفاع آن را در سه سطح تنظیم نمایید. حضور ریل‌ های کارآمد در کنار سبدها امکان جا به جایی سبدها را راحت کرده اند. سبد بالایی موجود در ماشین ظرفشویی SMS88TI46M برای جای گذاری کارد و چنگال مناسب بوده و به همین منظور طراحی شده است. همچنین برای قرار دادن فنجان و استکان‌ های با ارتفاع کم نیز از این قسمت از ظرفشویی می توان استفاده کرد.

 

نمای داخلی ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M و ویژگی های آن

 

ویژگی عالی دیگری که در این ماشین ظرفشویی SMS88TI46M وجود دارد مربوط به نور پردازی داخلی آن است. شرکت بوش برای ماشین ظرفشویی مدل SMS88TI46M از EmotionLight استفاده کرده است. این نورپردازی به این صورت می باشد که سیستم نوآورانه EmotionLight با در نظر گرفتن استانداردهای زیبایی شناسی بالا طراحی شده است. ظروف شما را درخشان تر می کند. هنگام بارگیری یا تخلیه آب ماشین ظرفشویی، دو چراغ LED روی قاب در، داخل را در یک نور آبی غوطه ور می کنند.

برنامه ‌های شستشو در ماشین ظرفشویی مدل SMS88TI46M :

تعداد برنامه های متنوعی برای شستن ظروف در ظرفشویی بوش 88TI46M وجود دارند. با وجود این برنامه ها می توان هر نوع ظرف با هر نوع جنسی که باشند را به خوبی شستشو داد. این ماشین ظرفشویی دارای تعداد 8 برنامه اصلی و 5 برنامه ویژه و نیز تعداد 6 دمای مختلف می باشد که از طریق صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی قابل فعال سازی هستند.

تعدادی از این برنامه ها که در ماشین ظرفشویی بوس سری 8 مدل SMS88TI46M وجود دارند شامل موارد زیر می باشند:

  • خودکار 45-65 درجه سانتی گراد
  • اقتصادی
  • برای ظروف شیشه ای
  • فشرده
  • برنامه شبانه
  • قبل از آبکشی
  • شستشوی سریع

همچنین برنامه های ویژه عبارتند از: فوق العاده خشک، نیم بار، HygienePlus، مراقبت از ماشین، استارت از راه دور، VarioSpeedPlus

 

برنامه ‌های شستشو در ماشین ظرفشویی مدل SMS88TI46M

 

به طور متوسط در هر سیکل شستشو توسط ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS88TI46M مقدار 10.3 لیتر آب مصرف می شود. در این صورت در مصرف آب برای شستشوی تعداد زیادی ظرف صرفه‌ جویی خواهد شد.

مقایسه ماشین ظرفشویی SMS88TI46M با SMS8YCI01E :

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M از سری 8 بوش است. این دستگاه دارای ظرفیت 14 نفره بوده و امکانات فوق العاده زیادی در آن به کار برده شده است. اکنون می خواهیم این ماشین ظرفشویی را با یکی دیگر از ماشین ظرفشویی های بوش مقایسه نماییم.

مقایسه انجام گرفته ما در بین این ماشین ظرفشویی بوش با ماشین ظرفشویی SMS8YCI01E می باشد. شباهت و تفاوت های بین آن ها را به صورت خلاصه وار در عکس اینفوگرافی زیر این متن ذکر کرده ایم.

مقایسه ماشین ظرفشویی SMS88TI46M با SMS8YCI01E

 

مشاهده ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI46M در سایت اصلی

 

توضیحات تکمیلی

نوع ماشین ظرفشویی

مبله

ظرفیت

14 نفره

صفحه نمایش

TFT

نمودار مصرف انرژی

+++A

میزان مصرف آب

10.3 لیتر

تعداد طبقات ظرفشویی

3 طبقه

میزان صدا

42 دسی بل

تعداد برنامه

8 برنامه

تعداد سبد

۳ سبد, سبد مخصوص کارد و چنگال

ارتفاع سبد

قابل تنظیم

سیستم بخارشوی

دارد

شستشو با نصف ظرفیت

دارد

برند

Bosch

کشور سازنده

آلمان

 

۱۸ ماه گارانتی + ۶۰ ماه خدمات پس از فروش معتبر در سراسر کشور (شرکت روژیار صنعت سانا) با شماره ثبت 766 و شناسه ملی 14005986943 با برند تجاری سانا

نتیجه گیری

 

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز0 امتیاز و رای
  • جنس بدنه
  • ارزش خرید
  • طراحی و زیبایی
  • سهولت در استفاده
ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS88TI46M
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • جدول مشخصات
  • نتیجه گیری
  • نظرات کاربران