Sharp DL6NX TV تلویزیون هوشمند 4K شارپ مدل DL6NX

  • تکنولوژی صفحه:LED
  • توان بلندگو:20 وات
  • سیستم عامل:Android 10
  • گیرنده دیجیتال:DVB- S2, DVB-C, DVB-T2
  • طراحی:اسلیم
  • کیفیت صدا:Dolby ATMOS
  • کشور سازنده:مصر
  • سال ساخت:2021 میلادی
  • برند: شارپ
  • برچسب ها:تلویزیون شارپ
مشاهده جدول مشخصات

استعلام قیمت

ناموجود

توضیحات

تلویزیون شارپ مدل DL6NX در سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد. این تلویزیون یکی از ساخته های جدید کمپانی ژاپنی شارپ می باشد که به عنوان یک تلویزیون دارای بهترین امکانات و عالی ترین قابلیت ها است.

تلویزیون DL6NX دارای صفحه نمایشگری تخت می باشد و در اینچ های مختلف در بازار موجود است. از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن ساخته شده و برای افرادی که به ظاهر لوازم خانگی بخصوص تلویزیون اهمیت می دهند با اطمینان یکی از گزینه های انتخابی خواهد بود.

شرکت شارپ در زمینه تلویزیون بسیار عالی عمل کرده است و مدل DL6NX یکی از شاهکارهای آن به شمار می آید. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر از نوع 4K Ultra HD است. از نظر میزان وضوح و تصویر از بهترین ها بوده و وضوح یا همان رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل را دارا است.

اینفوگرافیک تلویزیون هوشمند 4K شارپ مدل DL6NX

از دیگر ویژگی های موجود در تلویزیون شارپ اگر به طور خلاصه بخواهیم نام ببریم به مواردی هم چون توان خروجی کلی صدا برابر 20 وات، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و بلوتوث، سیستم عامل از نوع اندروید با نسخه 10، 2 پورت USB و 3 پورت HDMI و … می توان اشاره کرد.

همان گونه که گفته شد این تلویزیون تصویری عالی دارد و از صدایی قدرتمند و 2 کاناله برخوردار شده است. همچنین هوشمند است و دارای سیستم عامل از نوع اندروید می باشد.

در ادامه به بیان بهتری از ویژگی های تلویزیون 2021 شارپ یعنی DL6NX خواهیم پرداخت. مقایسه ای نیز در بین این دستگاه با یکی دیگر از محبوب ترین ساخته های شارپ انجام می دهیم.

شما می توانید بهترین و جدیدترین تلویزیون ها را با قیمتی مناسب و به صورت اصل از فروشگاه اینترنتی بانه سلف خریداری نمایید و محصول خریداری شده خود را با هزینه ارسال کم و در اسرع وقت سالم درب منزل تحویل بگیرید.

تلویزیون DL6NX محصولی فوق العاده و شیک از شرکت شارپ:

شرکت های تولید کننده لوازم خانگی رقابت زیادی با هم دارند. هر کدام سعی بر آن دارند که تولیدات خود را با کیفیت بالا و ظاهر همه پسند طراحی کرده و به بازار وارد نمایند. شرکت هایی هم چون شارپ که مدت زمان زیادی است مشغول به فعالیت می باشد. سلیقه مشتری را شناخته و محصولاتی بی نظیر را می سازد.

نمونه ای از ساخته های شارپ تلویزیون DL6NX است. این دستگاه در اندازه های مختلف تولید شده و دارای صفحه نمایشگری تخت می باشد. امروزه بیشتر تلویزیون ها حاشیه کم و یا بدون حاشیه هستند. در این تلویزیون شارپ حاشیه دور صفحه نمایشگر بسیار کم است.

 

تلویزیون DL6NX محصولی فوق العاده و شیک از شرکت شارپ

 

ویژگی دیگر در رابطه با ظاهر این تلویزیون، ضخامت اندک بدنه آن بوده که به صورت باریک طراحی گردیده است. همین کم ضخامت بودنش برای نصب بر روی دیوار عالی می باشد. البته با وجود دو عدد پایه دو شاخه ای می توان تلویزیون شارپ DL6NX را بر روی میز قرار داد. پایه ها در زیباتر شدن این دستگاه نقش زیادی دارند. همچنین با داشتن قابلیت نصب و جداسازی آن ها می توان تلویزیون را بدون پایه هایش بر روی دیوار نصب کرد.

به طور کلی تلویزیون DL6NX قابی پلاستیکی و مقاوم دارد و از رنگ مشکی برای آن استفاده شده است. در قسمت پشتی تلویزیون درگاه های ارتباطی آن تعبیه شده اند. این درگاه ها سبب ایجاد ارتباط تلویزیون شارپ با دیگر لوازم دیجیتالی و فلش مموری ها خواهند شد.

کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون شارپ:

تماشای برنامه ها از تلویزیونی که دارای کیفیت تصویر عالی است برای هر بیننده ای بسیار خوشایند بوده و لذت دیدن برنامه ها را برای مخاطب چند برابر می کند. تلویزیون شارپ مدل DL6NX دارای کیفیت تصویر از نوع 4K Ultra HD است. این نوع کیفیت تصویر در بیشتر تلویزیون های جدید وجود دارد. اما برحی نیز از نوع Full HD هستند که در مقایسه با 4K از تصویر کم کیفیت تری بهره مند شده اند.

 

کیفیت تصویر4K Ultra HD
فناوری HDR HDR10PRO و HGL

 

تلویزیون 4K شارپ رزولوشن عمودی و افقی با بیش از هشت میلیون پیکسل دارد و برابر 3840 × 2160 پیکسل می باشد. تصاویر که بر روی صفحه نمایشگر DL6NX ظاهر می شوند همانند خود واقعی آن ها بوده و بسیار طبیعی هستند. رنگ و نمایش جزئیات از جمله خصوصیات تصویر این تلویزیون شارپ می باشند.

 

کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون شارپ

 

به طور خلاصه اگر بخواهیم به بیان خصوصیات تصویر این تلویزیون بی نظیر شارپ بپردازیم باید بگوییم که دارای فناوری HDR می باشد. همچنین از فرمت های HDR10PRO و HGL پشتیبانی می کند. نرخ بازسازی تصویر یا همان رفرش ریت در تلویزیون DL6NX برابر 120 هرتز است. وجود این نرخ رفرش 120 هرتز باعث می شود که تصاویر به سرعت جایگزین شده و هیچ گونه تاری و تأخیر در مشاهده تصاویر وجود نداشته باشد. همچنین DL6NX دارای زاویه دید برابر 178 درجه دارد.

موتور پردازش Quad Core Processor در تلویزیون DL6NX:

هر تلویزیون دارای موتوری به عنوان پردازشگر تصاویر است. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که این موتور چیست. در واقع پردازشگر تراشه ای کوچک و معمولا 4 هسته ای است. این موتور برای آن است که قبل از ایجاد و ظاهر شدن هر تصویر بر روی نمایشگر ان را پردازش نماید. در تلویزیون شارپ مدل DL6NX موتور پردازشگر نوع Quad Core Processor قرار داده شده است.

 

موتور پردازش Quad Core Processor در تلویزیون DL6NX

 

این پردازشگر عالی سبب شده تا در زمان کم و با دقت بالا تصاویر مورد پردازش قرار بگیرند. نویزها و تاری ها از روی تصاویر برداشته شوند و در نهایت تصاویری عالی را مشاهده نمایید.

برنامه ها را با صدایی عالی توسط تلویزیون DL6NX شارپ مشاهده کنید:

سیستم صوتی بخش مهمی از یک تلویزیون است. صدایی که با آن برنامه ها از جمله فیلم و موسیقی را گوش می دهید برای مخاطب مهم می باشد. شرکت شارپ برای تلویزیون جدید خود یعنی DL6NX صدایی عالی را در نظر گرفته است. سیستم صوتی موجود در این تلویزیون از نوع 2 کاناله می باشد و از دو عدد بلندگو تشکیل شده است.

 

برنامه ها را با صدایی عالی توسط تلویزیون DL6NX شارپ مشاهده کنید

 

هر کدام از اسپیکرها توان 10 وات دارند و در مجموع باعث ایجاد صدایی با توان صوتی 20 وات شده اند. تکنولوژی های عالی در بخش صدای این تلویزیون شارپ به کار برده شده اند که نمونه ای از آن ها فناوری دالبی ( Dolby ATMOS ) می باشد. در کل صدایی که از این دستگاه به گوش می رسد رسا، واضح و بدون نویز است.

سیستم عامل در تلویزیون مدل DL6NX شارپ:

امروزه بیشتر تلویزیون ها به سیستم عامل مجهز شده اند و به عبارت بهتر از قابلیت هوشمند بودن بهره برده اند. تلویزیون شارپ مدل DL6NX نیز یکی از تلویزیون های هوشمند بوده و دارای سیستم عامل است.

شرکت شارپ برای این تلویزیون بی نظیر و هوشمند خود از سیستم عامل اندروید و سخه 10 آن استفاده کرده است. سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل مهم و کاربردی و هوشمند بوده و متن باز است. همچنین رابط کاربری ساده ای دارد و هر برنامه ای به راحتی بر روی آن نصب شده و اجرا می شود.

 

سیستم عاملاندروید نسخه 10
قابلیت انصال به اینترنتدارد

 

شما می توانید با استفاده از این سیستم عامل به جستجوی مطالب مورد نظرتان در دنیای وب بپردازید. در این تلویزیون از طریق WIFI و بلوتوث می توان به صورت بی سیم داده ها را انتقال داد و در بین تلویزیون با دیگر لوازم دیجیتالی تبادل اطلاعات کرد.

درگاه های ارتباطی نظیر 2 پورت USB و 3 پورت HDMI بر روی قسمت پشت تلویزیون وجود دارند و از طریق آن ها می توانید دستگاه های مختلف و فلش ها را به تلویزیون شارپ متصل نمایید. یکی دیگر از راه های ارتباطی آسان و بدون سیم با تلویزیون شارپ، بلوتوث می باشد. با داشتن این ویژگی تنها کافی است بلوتوث دو دستگاه را روشن کنید. تا پل ارتباطی برقرار شود. از دیگر پورت های ارتباطی این محصول می توان به کامپوزیت، کامپوننت، LAN و گیرنده دیجیتال اشاره نمود.

 

سیستم عامل در تلویزیون مدل DL6NX شارپ

مقایسه تلویزیون DL6NX با BK1X :

برای آن که بدانیم تلویزیون مدل DL6NX با دیگر هم نوعان خود که محصول شرکت شارپ هستند دارای چه تفاوت و شباهت هایی می باشند. اقدام به انجام مقایسه کرده ایم. Sharp DL6NX دارای امکانات و ویژگی هایی فوق العاده به عنوان تلویزیون می باشد. اما همان گونه که می دانید تنها تلویزیونی نیست که این کمپانی ساخته است.

برای انجام مقایسه مورد نظر تلویزیون مدل BK1X را انتخاب کرده ایم. نتیجه به صورت آن چه که در عکس زیر قرار داده شده است بوده و تفاوت ها به رنگ قرمز نشان داده شده اند.

مقایسه تلویزیون DL6NX با BK1X

 

مشاهده محصولات شارپ در سایت اصلی

توضیحات تکمیلی

سایز صفحه

50 اینچ, 55 اینچ, 65 اینچ

کیفیت تصویر

4K Ultra HD

نوع صفحه

تخت

پردازنده

Quad Core Processor 4K

سیستم صوتی

2.0 کاناله

گیرنده دیجیتال

DVB- S2, DVB-C, DVB-T2

توان خروجی کلی صدا

20 وات

HDR

HDR10 Pro

تعداد درگاه USB

2 پورت

تعداد درگاه HDMI

3 پورت

نوع سیستم عامل

Android

رزولوشن

3840 × 2160 پیکسل

توان هر بلندگو

10 وات

برند

Sharp

۱۸ ماه گارانتی + ۶۰ ماه خدمات پس از فروش معتبر در سراسر کشور (شرکت روژیار صنعت سانا) با شماره ثبت 766 و شناسه ملی 14005986943 با برند تجاری سانا

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز0 امتیاز و رای
  • جنس بدنه
  • ارزش خرید
  • طراحی و زیبایی
  • سهولت در استفاده
تلویزیون هوشمند 4K شارپ مدل DL6NX
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • جدول مشخصات
  • نظرات کاربران