Fakir Prestige TS2400 VACUUM CLEANER جاروبرقی کیسه دار فکر مدل Prestige TS2400

  • توان مصرفی :2400 وات
  • نوع جاروبرقی:کیسه دار
  • ظرفیت:4.5 لیتر
  • نوع فیلتر:ULPA
  • شعاع عملکرد:13 متر
  • میزان صدا:79 دسی بل
  • کشور سازنده:آلمان
  • برند: فکر
مشاهده جدول مشخصات

استعلام قیمت

ناموجود

توضیحات

جاروبرقی فکر مدل Prestige TS2400 با قدرت مکش 500 وات که از بهترین جاروبرقی های کمپانی فکر (Fakir) است که با ترکیب رنگ قرمز و مشکی و همچنین با توان مصرفی 2400 وات روانه بازار شده و به فروش می رسد.

از قابلیت های خوب و شایان ذکر جاروبرقی کیسه دار فکر ظرفیت 4.5 لیتری کیسه و تکنولوژی Air Wave است. و همچنین این محصول دارای لوله خرطومی و تلسکوپی با طراحی آرگونومیک می باشد.

در ادامه بان سلف کامل محصول Fakir Prestige TS2400 را نقد و بررسی کرده و آن را با جاروبرقی Prestige TS2000 از برند فکر مقایسه می نماید.

اینفوگرافیک-جاروبرقی-کیسه-دار-فکر-مدل-Prestige-TS2400-

 

فیلتر ULPA در جاروبرقی فکر مدل Prestige TS2400:

این فیلتر قدرت جذب ذرات تا 12.0 میکرون را دارد. این فیلتر که از کاغذ و ورقه های میکرو فایبر گلاس همراه با فویل های آلومینیومی جدا کننده تشکیل شده اند از لحاظ ظاهری ساختاری همانند فیلتر HEPA دارند.

تفاوت فیلتر HEPA و فیلتر ULPA:

فیلتر هپا برای مصارف صنعتی و نظامی و مناطقی که ذرات معلق موجود در هوا ثابت هستند طراحی و تولید شده است. اما امروزه به دلیل اهمیت این فیلتر محبوبیت آن نیز افزایش یافته و برای مصارف خانگی نیز بسیار پر کاربرد شده است.

فیلتر ULPA ذراتی با قطر 0.1 میکرومتر را تمیز کرده و 99.999 درصد از آلاینده و ذرات موجود در هوا را از بین می برد. اما فیلتر HEPA ذراتی با قطر 0.3 میکرومتر را تمیز می کند و همچنین 99.995 درصد از میکروب های موجود در هوا را از بین می برد.

فیلتر-ULPA-در-جاروبرقی-فکر-مدل-Prestige-TS2400

طراحی و ساخت جاروبرقی کیسه دار فکر:

بدنه جاروبرقی فکر مدل Prestige TS2400 از جنس پلاستیک فشرده است که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و آسیب های احتمالی برخوردار است. این محصول علاوه بر بدنه ای مستحکم و با کیفیت از طراحی و ترکیب رنگ زیبایی نیز بهره مند است.

وزن سبک و 5.2 کیلوگرمی آن باعث حمل و نقل و جابجایی راحت این دستگاه برای کاربران می شود. ظرفیت و گنجایش کیسه  این جاروبرقی 4.5 لیتر است و این یعنی کاربران نیازی نیست بعد از هر بار جارو کشیدن آن را تخلیه و تمیز کنند بلکه بعد از مدت زمان زیادی و طی چندین دفعه استفاده می توانند این کار را انجام دهند.

کابل 10 متری جاروبرقی Prestige TS2400 به شما این امکان را می دهد تا محیطی را به شعاع 13 متر به راحتی تمیز و جارو بکشید. طراحی دسته و لوله این دستگاه آرگونومیک بوده و همانطور که می دانید این طراحی کارایی و استفاده بسیار راحتی دارد. شیلنگ مخروطی شکل باعث ایجاد جریان هوای سریع می شود و کمترین مصرف انرژی را نیز دارد.

طراحی-و-ساخت-جاروبرقی-کیسه-دار-فکر

سایر ویژگی های جاروبرقی فکر مدل Prestige TS2400:

چراغ LED تعبیه شده بر روی بدنه شما را از وضعیت جاروبرقی مطلع می کند و پُر یا خالی بودن کیسه را نشان می دهد. 2 عدد چرخ بزرگ که حرکت روان و راحتی دارند در کناره های پشتی جاروبرقی Prestige TS2400دستگاه  قرار گرفته اند که از جنس پلاستیک فشرده هستند.

از دیگر اقلام همراه جاروبرقی فکر مدل Prestige TS2400 سَری پارویی، نازل مخصوص دَرز، نازل مبلمان و یا نازل کف سخت است که هر کدام به راحتی قابل تعویض هستند و کاربران می توانند بسته به نیاز خود آنها را به کار بگیرند.

ولوم چرخشی که بر روی بدنه قرار دارد کار تنظیمات و تغییر قدرت جاروبرقی را انجام می دهد. همچنین دکمه های موجود در طرفین ولوم نیز برای خاموش و روشن کردن جارو و سیم جمع کن خودکار لحاظ شده اند.

سایر-ویژگی-های-جاروبرقی-فکر-مدل-Prestige-TS2400

مقایسه جاروبرقی Prestige TS2400 با  Prestige TS2000:

مقایسه در بین دو محصول که چه از لحاظ مشخصات و ویژگی های فنی بلکه از لحاظ اسمی نیز بسیار شبیه به هم هستند را در این قسمت از محتوا بررسی کرده و امکانات هر کدام را به صورت جداگانه نوشته و تفاوت و شباهت های آنان را نیز بیان می کنیم. بانه سلف جهت انتخاب بهتر و خریدی راحت تر در بین محصولات بی شمار برند فکر خصوصا جاروبرقی های این کمپانی با مقایسه محصولات و نوشتن مختصر امکانات آنها به مخاطبان خود کمک می کند.

شباهت دو محصول:

هر دو محصول از نوع جاروبرقی های کیسه دار بوده که ظرفیت یکسان و معادل 4.5 لیتری دارند. قدرت موتور 500 وات و داشتن دسته راحت و مجهز به تکنولوژی Air Wave از دیگر ویژگی های یکسان هر دو دستگاه است.

تفاوت دو محصول: 

شعاع عملکرد، نوع فیلتر خروجی، میزان صدا، وزن و ابعاد و ظاهر این دو جاروبرقی از تفاوت های بارز و مهم آنها است که در عکس پایین به صورت کامل هر کدام ذکر می شود.

مقایسه-جاروبرقی-Prestige-TS2400-با-جاروبرقی-Prestige-TS2000

 

 مشاهده محصولات بانه سلف در تلگرام

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

قرمز

برند

fakir

قدرت موتور

2400 وات

ظرفیت

4،5 لیتر

میزان صدا

79 دسی بل

سایر ویژگی ها

تکنولوژی نوآورانه Air wave

۱۸ ماه گارانتی + ۶۰ ماه خدمات پس از فروش معتبر در سراسر کشور (شرکت روژیار صنعت سانا) با شماره ثبت 766 و شناسه ملی 14005986943 با برند تجاری سانا

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز0 امتیاز و رای
  • جنس بدنه
  • ارزش خرید
  • طراحی و زیبایی
  • سهولت در استفاده
جاروبرقی کیسه دار فکر مدل Prestige TS2400
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • جدول مشخصات
  • نظرات کاربران