Sony HT-RT40 Soundbar ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات

  • قدرت خروجی صدا:600 وات
  • تعداد کانال:5.1 کاناله
  • تعداد بلندگو:5 بلندگو
  • اتصال از طریق:بلوتوث و NFC
  • ورودی USB:یک پورت
  • کانال برگشتی صدا یا HDMI ARC:دارد
  • پشتیبانی از فرمت صوتی PCM:دارد
  • دارای برنامه مخصوص موبایل:Music Center
  • تکنولوژی دالبی دیجیتال:دارد
  • سال ساخت:2019 میلادی
  • گارانتی:سانا سرویس
  • برند: Sony
  • برچسب ها:ساندبار 600 وات, ساندبار سونی
مشاهده جدول مشخصات

استعلام قیمت

ناموجود

توضیحات

ساندبار سونی HT-RT40 توان 600 وات محصولی فوق العاده از شرکت بزرگ و نام آشنای سونی می باشد که در واقع ترکیبی از سینما خانگی و ساندبار معمولی است. این ساندبار در سال 2019 میلادی تولید شده و از یک نوار صوتی مرکزی، یک ساب ووفر و دو بلندگوی قدرتمند ایستاده تشکیل شده است و در مجموع از توان صوتی 600 وات دارد.

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات

کانال صوتی ساندبار مدل RT40 از نوع 5.1 کاناله است و صدایی قدرتمند و عالی دارد و یک مکمل صوتی برای صدای تلویزیون شما خواهد بود و نیز از استاندارد صوتی Dolby Digital برخوردار می باشد. ساندبار سونی بدنه ای خوش طرح و به رنک مشکی دارد و بر روی آن درگاههای ارتباطی هم چون HDMI ،USB و خروجی صدای اپتیکال است.

 

استاندارد صوتیDolby Digital
صدای فراگیرهم مجازی و هم واقعی
قابلیت اتصال به دیواردارد
فرمت های قابل پخش MP3, AAC, SBC
اجزای ساندباردو اسپیکر ایستاده، یک ساب‌ ووفر، یک اسپیکر مرکزی و یک کنسول کنترل‌ کننده

 

این ساندبار سونی را می توان از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند و سایر لوازم با این قابلیت متصل کرد.از دیگر قابلیت های ساندبار مدل HT-RT40 حالت اکولایزر است که در این ساندبار بسته به ریتم آهنگ میزان حجم صدا را کاهش و افزایش داده و تجربه ای عالی از سینما را برایتان ایجاد خواهد کرد.

ساندبار سونی تلفیقی از سادگی و زیبایی :

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات همان گونه که پیش تر نیز به آن اشاره شد دارای اجزایی هم چون دو اسپیکر ایستاده، یک ساب‌ ووفر، یک اسپیکر مرکزی و یک کنسول کنترل‌ کننده می باشد که هر کدام از آن ها با طراحی عالی و به رنگ بدنه ی مشکی ساخته شده اند.

اگر به دنبال ساندباری عالی برای خانه ی خود هستید که هم از نظر صدا در حد بی نظیری باشد و هم از ظاهری شیک بهره مند باشد شما می توانید این مدل Sony HT-RT40 را در اولویت های خود قرار دهید.

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات

اسپیکرهای ایستاده ی موجود در ساندبار سونی HT-RT40 توان 600 وات کاملا هم اندازه تولید شده اند که هر کدام بر روی یک پایه ی دایره ای شکل با طراحی زیبا و کریستالی قرار گرفته اند. این پایه ها با طراحی عالی که دارند امکان قرارگیری بلندگوها را در هر جای سالن و اتاق را به راحتی فراهم می کنند.همچنین ساندبار HT-RT40 دارای یک اسپیکر است که به صورت خوابیده بوده و در کنار ساب‌ ووفر مکعبی شکل قرار داده می شود.

دکمه های موجود بر روی اجزای ساندبار سونی، دکمه های لمسی با فناوری Touch Sensor هستند و همچنین دارای صفحه نمایشگر LCD است.

برای اطلاع بیشتر از خصوصیات فیزیکی این دستگاه به ذکر ابعاد و وزن آن می پردازیم که ابعاد کلی ساندبار سونی برابر 900 × 52 × 70 میلی متر است و ابعاد اسپیکر جلویی و عقبی آن 80 × 1073 × 70 میلی متر می باشند.اندازه ساب ووفری که این ساندبار 600 وات مدل  HT-RT40 دارد 190 × 392 × 315 میلی متر است.همچنین از نظر وزن، ساندبار 2.1 کیلوگرم، ساب ووفر 7.8 کیلوگرم و بلندگوها 2.7 کیلوگرم می باشند.

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات

قدرت صدای سینمایی را با ساندبار سونی تجربه کنید :

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات دارای صدایی فوق العاده است و یکبار پرقدرت ترین دستگاه های صوتی برای سیستم های خانگی به شمار می آید.این ساندبار 600 واتی از اجزایی فوق العاده تشکیل شده است که هر کدام از آن ها از نظر صدا دارای عالی ترین سیستم صوتی هستند.

این دستگاه معمولا برای تقویت صدای تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد.مهمترین بخش موجود در ساندبار HT-RT40 قسمت ساب ووفر است و کیفیت صدایی بی نظیر دارد.این اسپیکر در کنار دیگر اجزای موجود در Sony HT-RT40 صدایی با توان 600 وات را در فضای اتاق مرتعش می کنند.

 

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات

 

سیستم صوتی ساندبار سونی 5.1 کاناله است و همراه با اسپیکرهای ایستاده ی 2 تایی و ساب ووفر موجود و همچنین تعداد 3 کانال صوتی که در در داخل بلندگوی خوابیده تعبیه شده اند صدایی قدرتمند همچون سینما را برایتان به همراه خواهند داشت.

قرار دادن بلندگوهای ایستاده در اطراف و معمولا پشت محل نشستن افراد و قرار دادن اسپیکر خوابیده در زیر تلویزیون و ساب ووفر در کنار آن به ایجاد فضایی با صدایی فراگیر و همه جانبه منجر خواهند شد و بدون در دل صدا را برایتان تجسم خواهد کرد.

ساندبار سونی HT-RT40 توان 600 وات فرمت صدای دالبی را پشتیبانی می کند و از جمله این فرمت های صدا Dolby Digital و Dolby Dual Mono هستند.همچنین با وجود تنظیمات صدایی که برای این سیستم صوتی در نظر گرفته شده است می توان صدای دستگاه را در حالت های مختلف تنظیم کرد. این حالت های صدا شامل مواردی هم چون Standard، Movie، Music، SPORTS و GAME هستند.

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات

ساندبار با قابلیت های اتصال متعدد :

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات علاوه بر متصل شدن به تلویزیون، امکان اتصال به سایر لوازم دیجیتالی و حتی گوشی های هوشمند را دارد.

شرکت سونی برای این محصول خود قابلیت اتصال به صورت پورت HDMI و USB و هم از طریق بلوتوث را قرار داده است تا کاربران به راحتی بتوانند فایل های صوتی و موسیقی های مورد علاقه ی خود را با این ساندبار و کیفیت صدای فوق العاده بشنوند.

 

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات

 

از راه اتصال بی سیم و به صورت بلوتوث و از طریق NFC با یک لمس به فناوری بی سیم Bluetooth دستگاه متصل شوید و آهنگ های مورد علاقه ی خود که در گوشی هوشمندتان موجود است را با این ساندبار سونی HT-RT40 توان 600 وات به اشتراک گذاشته و با صدایی 600 واتی بشنوید و لذت ببرید.

از دیگر راه های ارتباطی ساندبار سونی HT-RT40 توان 600 وات اتصال از طریق پورت HDMI ARC می باشد که به کانال صدای برگشتی نیز شناخته می شود.این راه ارتباطی به کاربر امکان آن را می دهد تا با یک کابل ساندبار را به تلویزیون دارای پورت HDMI متصل کنید.

همچنین با استفاده از ورودی نوری برای تلویزیون هایی که امکان اتصال از طریق HDMI ARC را ندارند می توان این ساندبار سونی را به تلویزیون متصل نمود و از صدای با کیفیت برای فیلم ها و موسیقی ها لذت برد.

 

ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات

مقایسه ساندبار سونی HT-RT40 توان 600 وات با دیگر رقبای خود :

ما در این بخش از بحث درباره ی ساندبار سونی HT-RT40 توان 600 وات می خواهیم این سیستم صوتی فوق العاده را با دیگر محصولات سونی که ان ها نیز ساندبار هستند مقایسه کنیم.

دو محصول مورد انتخاب ما برای مقایسه با ساندبار سونی مدل HT-RT40 دو ساندبار دیگر به نام های HT-RT3 و S500 RF هستند که در عکس پایین این تفاوت و شباهت هایی که دارند را به خدمت شما همراهان عزیز عرض خواهیم کرد.

ساندبار سونی HT-RT40 توان 600 وات

 

برای مشاهده این محصول در سایت اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

برند

Sony

۱۸ ماه گارانتی + ۶۰ ماه خدمات پس از فروش معتبر در سراسر کشور (شرکت روژیار صنعت سانا) با شماره ثبت 766 و شناسه ملی 14005986943 با برند تجاری سانا

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز0 امتیاز و رای
  • جنس بدنه
  • ارزش خرید
  • طراحی و زیبایی
  • سهولت در استفاده
ساندبار سونی مدل HT-RT40 با توان خروجی 600 وات
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • جدول مشخصات
  • نظرات کاربران