بوش برندی نام آشنا در صنعت لوازم خانگی است که شهرتی درخور در طی سال‌های گذشته به دست آورده است. این شرکت توانسته است با تولید محصولاتی همچون بهترین ظرفشویی بوش آلمان، ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و سایر وسایل و لوازم برقی آشپزخانه، جایگاهی ویژه در بازار لوازم خانگی به دست آورد. چنان که می بینیم، محصولات ساخت این برند در اغلب تعاونی‌ها و فروشگاه های لوازم خانگی موجود است و جزو انتخاب‌های اول افراد برای خرید جهیزیه است. چرا که برند بوش یک برند آلمانی است که از با کیفیت ترین قطعات ساخته می شود و بنابراین شما تا سال‌های زیاد، نیازی به تعمیر وسیله مصرفی تان خواهید داشت. پس می توانید با خیال راحت از بین محصولات لوازم خانگی این برند، بهترین ظرفشویی بوش آلمان را انتخاب نمایید.

مزایا و دلایل خرید بهترین ظرفشویی بوش آلمان

همه ما عادت داریم تا پیش از خرید محصولی، ابتدا به طور کامل راجع به مشخصات، ویژگی‌ها و امکاناتی که به ما ارائه می دهد، تحقیق کنیم. در فرآیند تحقیقات خود، متوجه می شویم که آیا این وسیله مصرفی با توجه به مزایا و معایبی که دارد، آیا برای ما مناسب است یا نه. این قاعده در مورد بهترین ظرفشویی بوش آلمان نیز صدق می‌کند. بنابراین اگر در انتخاب یک ماشین ظرفشویی خوب تردید دارید و نمی دانید چه مارکی را برای خرید ماشین ظرفشویی انتخاب کنید، در ادامه این بخش همراه ما باشید. ما مزایایی از ماشین ظرفشویی بوش را برای شما برشمردیم که شما را متقاعد می سازد تا از بین سیل برند‌های موجود در بازار لوازم خانگی، برند بوش را برای خرید انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی مزایا و دلایل خرید بهترین ظرفشویی بوش آلمان می پردازیم.

1. فوق العاده بی صدا

بهترین ماشین ظرفشویی، یک ماشین ظرفشویی سایلنت و بی سر و صداست. زندگی در مناطق شهری به حد کافی آلودگی صوتی و سر و صدای فراوان دارد. یکی از مسائلی که خریداران در هنگام خرید ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی نطرح می کنند، این است که تمایلی به شنیدن سر و صدای ماشین ظرفشویی ندارند و دوست دارند که ماشین لباسشویی یا ظرفشویی شان در سکوت کامل کار خود را انجام دهد. بنابراین سر و صدا یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از خریداران ماشین ظرفشویی است و بوش برندی است که بیش از 20 سال پیش، رقابت خود را با سایر سازندگان برای تولید بی صداترین ماشین های ظرفشویی آغاز کرد. در واقع صحت ادعای ما آنجایی مشخص می شود که در قسمت بالایی ماشین ظرفشویی، بوش نشانگری به نام InfoLight وجود دارد که روی زمین می تابد تا شما را از پایان چرخه شسشتو مطلع کند. بنابراین شما قادر به تشخیص پایان چرخه شستشو از روی قطع شدن صدای آن نیستید.

بهترین ظرفشویی بوش آلمان، فوق العاده بی صدا کار می کند و موجب برهم زدن نظم و آرامش شما در منزل شما نمی شود. بنابراین اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی برای جهیزیه دارید، پیشنهاد ما به شما، خرید از برند بوش است. چرا که نه تنها آلودگی صوتی تولید نمی کند، بلکه مزایای بیشمار دیگری نیز دارد.

2. عملکرد عالی در شستشو

عملکذد عالی در شستشو، بخشی است که همه ماشین های ظرفشویی بوش در آن نمره یکسانی می گیرند. بنابراین شما هر مدلی از ماشین های ظرفشویی بوش آلمان را خریداری نمایید، خاطرتان آسوده خواهد بود که ظروفی تمیز و پاکیزه از آن تحویل می گیرید. بدون اینکه ذره ای چربی بر روی ظروف شما وجود داشته باشد یا بوی چربی و غذای مانده بدهد. پس بهترین ظرفشویی بوش آلمان نیز ویژگی عملکرد عالی در شستشو را نیز ارائه می دهد و شما کثیف ترین ظروف را در آن می گذارید و پس از گذشت دقایقی، ظروف عاری از هر گونه آلودگی و بو تحویل می گیرید.

ظروف شما با ماشین ظرفشویی بوش آلمان، همیشه درخشان و تمیز هستند. چرا که سیستم شستشوی به کار رفته در ماشین ظرفشویی بوش (PrecisionWash) ترکیبی از موتورها، پمپ ها، حسگرها، فیلترها و بازوهای اسپری است که به دقت مهندسی شده است و بخشی از هر ماشین ظرفشویی در خط تولید بوش است. البته در حالی که چرخه ‌های تخصصی شیک ‌تری در مدل‌های سطح بالا از این برند وجود دارد، حتی ابتدایی ترین سطح ماشین ظرفشویی بوش نیز در تمیز کردن کامل و کارآمد عملکرد کاملی را ارائه می دهد و ظروف شما را به خوبی تمیز می نماید.

3. دارای طول عمر مفید

یکی از مهمترین المان‌ها و فاکتورهایی که در هنگام انتخاب بهترین ظرفشویی بوش آلمان بررسی می کنیم، میزان عمر مفید یک وسیله مصرفی است. بنابراین همیشه از برندهایی انتخاب کنید که کمترین درصد خرابی و نیاز به تعمیر از آن ها گزارش شده است. این مورد را می توانید از یک تعمیرکار لوازم برقی آشپزخانه بپرسید. او به شما خواهد گفت که محصولات چه برندهایی را کمتر از سایر برندها برای تعمیرات نزد او آورده اند.

شعار برند بوش در زمینه تولید محصولات و لوازم خانگی خود یک جمله است: “این لوازم برای ماندگار شدن ساخته شده اند. اگرچه که متوسط عمر یک وسیله برقی در ​​صنعت، حدود 5 تا 7 سال تخمین زده می شود، اما، ما به شما اطمینان می دهیم که اگر از بهترین ظرفشویی بوش آلمان خود به درستی نگهداری کنید، این ماشین ظرفشویی بوش می تواند 10 سال و یا حتی بیشتر در آشپزخانه شما دوام بیاورد و هر روز و هر شب برای شستشوی ظروف آلوده شما همراهتان باشد.

4. مقرون به صرفه بودن

واژه مقرون به صرفه بودن، معادل ارزان بودن نیست. بسیاری از افراد بر این باورند که یک وسیله مقرون به صرفه، یک وسیله ازران قیمت است. در حالی که چنین نیست. مقرون به صرفه بودن مفهومی سوای ارزان بودن دارد. مقرون به صرفه بودن یعنی شما در قبال ارزش و امکاناتی که دریافت می کنید، مبلغی منطقی و مناسب می پردازید. بنابراین شما در صورتی می توانید بگویید محصول برند x از محصول برند y مقرون به صرفه تر است، که محصول برند x امکانات بیشتر و به روزتری را با قیمتی برابر و یا حتی بالاتر از محصول برند y با امکانات کمتر و با قیمتی برابر و یا حتی کمتر ارائه دهد. بنابراین با انجام یک مقایسه منطقی کاملا متوجه خواهید شد که دلیل بالاتر بودت قیمت یک محصول نسبت به محصول دیگر چیست.

همچنین جای هیچ گونه نگرانی در مورد خرید نیست. چرا که برند بوش، مدل های مختلفی از ماشین ظرفشویی را با هر بودجه ای ارائه می دهد که از حدود 500 دلار برای سری Ascenta/100 سطح اولیه شروع می شود تا حدود 2300 دلار برای مدل های لوکس و درجه یک بنچمارک ادامه دارد.

5. گزینه‌های طراحی بدون درز

طراحی بدون درز یکی از جدیدترین متدهای طراحی در روند ساخت لوازم خانگی است که برای ارائه زیبایی بیشتر، شما هیچ گونه درز یا خطوط اتصالی در ساختار بیرونی و نمای ظاهری وسیله نمی بینید. این طراحی با در نظر گرفتن استفاده حداکثری از متریال و بر پایه حذف درزها شکل گرفته است که زیبایی بی حد و مرزی را به آشپزخانه شما می آورد.

بنابراین اگر بخواهیم یک دلیل محکم برای خرید بهترین ظرفشویی بوش آلمان را به شما معرفی کنیم، از طراحی بدون درز آن صحبت می کنیم که سبب می شود ماشین ظرفشویی کاملا با طراحی کابینت های شما آداپته شود و هیچ نکته منفی در طراحی ظاهری و نمای داخلی آشپزخانه شما وجود نداشته باشد.

معرفی بهترین ظرفشویی بوش آلمان سری 8

در بخش پیشین راجع به مزایا و دلایل خرید بهترین ظرفشویی بوش آلمان صحبت کردیم. عدم تولید سر و صدا، عملکرد عالی در شستشو، طول عمر بالا، مقرون به صرفه بودن و طراحی منحصر به فرد، از ویژگی‌های یک ماشین ظرفشویی عالی است. خوشبختانه بهترین ظرفشویی بوش آلمان تمامی این ویژگی‌ها را به صورت توامان دارد. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده این ماشین ظرفشویی را خریداری نمایید و بالای یک قرن از آن استفاده کنید.

ما در این بخش بهترین ظرفشویی بوش آلمان سری 8 را به همراه مشخصات و امکانات آن معرفی می کنیم تا بتوانید راحت تر انتخاب نمایید.

مشخصات ماشین ظرفشویی بوش آلمان مدل SMS88TI02M سری 8

ماشین ظرفشویی بوش آلمان مدل SMS88TI02M از سری 8، جزو پیشرفته ترین و بروز ترین مدل‌های ماشین ظرفشویی از برند بوش است. در ساخت این ماشین که از آخرین استانداردهای روز دنیا برخوردار است، از جدیدترین تکنولوژی های موجود برای ساخت ماشین های شستشو بهره گیری شده است. بنابراین بهترین ظرفشویی بوش آلمان، همان بالاترین مدل آن است که از سری 8 می باشد. در ادامه مشخصات بالاترین مدل ظرفشویی بوش آلمان را به شما خوانندگان عزیز معرفی می کنیم.

  • ظرفیت: 14 نفره

ظرفیت بهترین ظرفشویی بوش آلمان 14 نفره است و بنابراین شما می توانید ظروف استفاده شده در 3 نوبت غذایی صبحانه، ناهار و شام را در پایان روز در این ماشین ظرفشویی قرار دهید تا شسته شوند. همچنین در مهمانی‌ها و مجالسی که تعداد ظروف کثیف شده زیاد است، یک ماشین ظرفشویی 14 نفره دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید تا تمامی ظروف در چشم بر هم زدنی شسته شوند و کوچکترین اثری از لکه و چربی بر روی آن ها باقی نماند.

  • تعداد سبد: 3 سبد

این ماشین ظرفشویی دارای 3 عدد سبد می باشد که شما با جابجا کردن آن‌ها در طبقات مختلف، می توانید ظروف بلند و حجیم مانند گیلاس ها و قابلمه‌ ها را نیز بشویید. همچنین وجود 3 عدد سبد کمک می کند تا بتوانید کلیه ظروف کثیف را در یک یا دو نوبت بشویید. همین مشخصه در بهترین ظرفشویی بوش آلمان سبب می شود تا در زمان شما به طرز قابل توجهی صرفه جویی شود.

  • دارای سنگ زئولیت

زئولیت‌ها از رایج‌ ترین سیلیکات‌های اصیل در سنگ‌های رسوبی هستند. این زئولیت‌ها در انواع مختلفی از سنگ ها وجود دارند و به ویژه در توف‌های ویتریک تغییر یافته رایج هستند. زئولیت‌ها تکتوسیلیکات هستند و دارای چارچوب آنیونی سه بعدی با نسبت اتمی (Al+Si): O=2.0.10 هستند. از این سنگ در ساختار بهترین ظرفشویی بوش آلمان استفاده می شود که عملکرد عالی در شستشوی ظروف را فراهم می نماید.

  • کشور سازنده: آلمان

نیازی به توضیح بیشتر نیست که محصولات ساخت برند بوش از کشور آلمان هستند و دارای کیفیتی بی نظیر می باشند. این برند از بهترین قطعات و متریال برای ساخت لوازم برقی خود بهره می گیرد.

  • مصرف انرژی: +++A

یکی از مشخصه های اصلی بهترین ظرفشویی بوش آلمان، راندمان بالا و مصرف انرژی پایین است. همانطور که می دانید، هر چقدر مصرف انرژی توسط یک وسیله پایین تر باشد، آن محصول به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است و سبب می شود راندمان حداکثری داشته باشد. بنابراین اگر قصد خرید یک ماشین ظرفشویی عالی با مصرف انرژی کم و راندمان بالا را دارید، ما به شما ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M از سری 8 را توصیه می کنیم.

  • رنگ: استیل

این ماشین ظرفشویی تنها در رنگ سیلور تولید می شود و بدنه آن تمام استیل است. رنگ سیلور یا همان بدنه استیل، در سال های اخیر پرطرفدارتر از رنگ سفید در لوازم خانگی بوده است.

  • سری: 8

بهترین ماشین ظرفشویی بوش از سری 8 و مدل SMS88TI02M می باشد که جدیدترین مدل ساخته شده از این برند است. برای خرید این ماشین ظرفشویی، هیچ گونه تردیدی نداشته باشید چون از بهترین و تاپ ترین مدل‌های موجود در بازار می باشد.

سایر امکانات بهترین ماشین ظرفشویی بوش آلمان سری 8

  • دارای نشانگر زمان باقیمانده تا پایان شستشو

از آنجایی که ماشین ظرفشویی بوش یک وسیله برقی بی سر و صداست، یک نمایشگر LED در بخش بالایی ماشین قرار دارد، که نمایانگر زمان باقی مانده تا پایان شسشتو است.

  • تایمر الکترونیکی تأخیر ۱ تا ۲۴ ساعت

این ماشین لباسشویی دارای یک تایمر الکترونیکی است که می تواند زمان شستشو را از 1 ساعتتا 24 ساعت آینده به تاخیر بیندازد.

  • چراغ پر کردن نمک شستشو

این چراغ نشان می دهد که چه میزان نمک برای پر کردن پیمانه لازم است.

  • نشانگر شارژ مجدد مایع آبکشی

اگر نیاز به ابکشی مجدد باشد، نشانگر موجود بر روی بهترین ظرفشویی بوش آلمان به شما اعلام می کند که نیاز به شارژ مایع است.

  • سبد بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع

سبد بالایی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد تا بتوان ظروف حجیم و بلند را به راحتی درون ماشین ظرفشویی قرار داد.

  • سبد کارد و چنگال در سبد پایین

وجود سبد کارد و چنگال نیز برای این است که کارد و چنگال ها از درون سبدهای بالایی به کف ماشین ظرفشویی سقوط نکنند و به درستی شسته شوند.

  • قفل کنترلی کودک

اگر در منزل کودکی دارید که بیم آن می رود از سر کنجکاوی به سراغ ماشین ظرفشویی برود، می توانید گزینه قفل کنترلی کودک را فعال کنید تا خیالتان از بابت سلامت کودکتان آسوده باشد.